۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۵۶

حواشی دیدار گیتی‌پسند و زمزم اصفهان

عوامل هیئت فوتبال اصفهان کوتاه آمدند/ اداره‌کل بازی را برگزار می‌کند

عوامل هیئت فوتبال اصفهان کوتاه آمدند/ اداره‌کل بازی را برگزار می‌کند

اصفهان – خبرگزاری مهر: عوامل هیئت فوتبال اصفهان که در صدد برگزاری بازی تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و زمزم بودند، با درخواست رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به میان تماشاگران رفته و اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان برگزار کننده بازی گیتی‌پسند و زمزم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نیروهای حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان که برای برگزار کردن بازی تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و زمزم به ورزشگاه پیروزی اصفهان آمده بودند، سرانجام با کوتاه آمدن عوامل هیئت فوتبال، مسئولیت برگزاری بازی را بر عهده گرفتند.

این نیروها با حضور در ورزشگاه پیروزی اصفهان از مسئولان هیئت فوتبال اصفهان خواستند که برگزاری این بازی را به آنها واگذار کنند و اعضای هیئت فوتبال استان در ابتدا این درخواست را قبول نکردند.

سرانجام با وساطت افتخاری، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، عوامل هیئت کنار رفته و اجازه دادند اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزاری بازی را بر عهده بگیرد.

قرار است این بازی تا دقایقی دیگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شود.

مشکلات بین مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت فوتبال این استان باعث شده بود که اداره‌کل اجازه حضور عوامل علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال را به ورزشگاه پیروزی اصفهان ندهد.

کد خبر 2131641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha